Verzenden en retouren van BaByliss webshop bestellingen

Op deze pagina vind je alle informatie over het verzenden en retouren van je bestelling van de BaByliss webshop.

Verzenden BaByliss webshop bestelling

Als je een bestelling plaatst in onze webshop gaan we direct aan de slag om jouw bestelde product(en) zo snel mogelijk op te sturen. Bestel je voor 17:00 uur, dan heb je jouw bestelling met 2 werkdagen in huis! Let er op dat er tijdens zon- en feestdagen extra dagen tussen zitten, waardoor het iets langer kan duren.
Bestellingen met een waarde van meer dan € 25,- versturen we gratis. De bestellingen worden geleverd via DPD. Je ontvangt een bevestigingse-mail na je bestelling én een Track and Trace code als wij het product hebben verzonden. Het is niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt.

Retouren BaByliss webshop bestelling

Ben je niet tevreden over je aankoop? Dan kun je jouw bestelling kosteloos naar ons terugsturen. Je mag de bestelling tot 30 dagen na levering herroepen, vul daarvoor het retourformulier in en stuur het product naar ons retour.  

Maak gebruik van onze gratis retourservice:

  • Vul het retourformulier volledig in (inclusief IBAN nummer). Klik hier om deze te downloaden.
  • Verpak het product dat je retour wil sturen en het ingevulde formulier in de originele verpakking of een andere stevige verpakking.
  • Plak het adreslabel op jouw pakket.
  • Breng het pakket naar een PostNL locatie om je bestelling gratis retour te sturen.
  • Je ontvangt een afgiftebewijs, bewaar deze goed.

Hier vind je een PostNL locatie bij jou in de buurt: https://www.postnl.nl/locatiewijzer

Maak je gebruik van een andere bezorgdienst? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.