Als er, ondanks alle zorg die wij besteden aan het ontwerpen en maken van de producten, iets niet werkt of kapot is gegaan tijdens de garantieperiode, dan zal BaByliss je product zo snel mogelijk laten vervangen via het verkooppunt, mits het defect ook daadwerkelijk is vastgesteld.
Als zich een probleem voordoet wanneer je het apparaat gebruikt, dan adviseren wij je om eerst de gebruiksaanwijzing te lezen en om na te gaan of het product goed is aangesloten of voldoende is opgeladen als dat nodig is (bij oplaadbare producten).
< Terug naar Home
  • Toelichting garantie BaByliss

    BaByliss Nederland biedt op alle door haar verkochte (elektrische) apparaten garantie tegen fabricagefouten en gebreken gedurende de periode die duidelijk vermeld staat op de verpakking. Deze periode is minimaal 2 jaar maar in veel gevallen langer, zelfs vaak 3 en soms 5 jaar. Wanneer je product in aanmerking komt voor een oplossing binnen de garantie periode, zal het product volledig worden vervangen voor eenzelfde of een gelijkwaardig product. Eventueel kan een onderdeel of accessoire worden vernieuwd.

  • Certimark

    Het Certimark Garantiekeurmerk staat voor een onafhankelijke en objectieve beoordeling van geboden garantie op consumentenelektronica. BaByliss is op 50 verschillende garantie-indicatoren beoordeeld, zoals de garantietermijn, het type garantie (geld terug, omruiling, reparatie), en de wijze waarop een klacht in behandeling wordt genomen en wordt afgerond. BaByliss scoorde hierop een 9,4!

      De pluspunten van garantie bij BaByliss:

    • Bij een defect is een omruilregeling van toepassing

    • De garantietermijn is langer dan de Europese norm

    • De garantie heeft een wereldwijde dekking

    • Garantie mag direct bij BaByliss worden geclaimd

      Wanneer je gebruik wilt maken van de garantie, bieden wij de volgende oplossingen;

    • Met de meeste wederverkopers heeft BaByliss Nederland afspraken gemaakt welke hen in de gelegenheid stelt om het product binnen de garantieperiode direct, zonder vertraging om te ruilen voor hetzelfde of een vervangend, gelijkwaardig product. Je kunt voor garantie daarom vrijwel altijd terecht bij de winkel waar je het product gekocht hebt.

    • Je kunt je product met aankoopbon sturen naar ons service centrum Service Centrum BaByliss Nederland BV Pascal 40 3241 MB Middelharnis Tel.: 0187 - 488 675 (ma t/m vr 9.00 tot 16.00 uur).

      De garantie is niet van toepassing wanneer sprake is van het volgende;

    • Bij een onjuist gebruik van het apparaat.

    • In het geval van normale slijtage.

  • Let op: wanneer je een BaByliss product aanbiedt voor garantie dien je altijd een kopie van het originele aankoopbewijs mee te sturen.
    Voor vragen kun je contact opnemen met BaByliss Nederland, zie hiervoor de contactpagina.