• Toelichting garantie BaByliss

    Bij BaByliss Nederland geloven we in onze kwalitatief hoogwaardige producten, maar ook in goede service én tevreden klanten. Voor alle (elektrische) BaByliss Nederland-apparaten geldt daarom het BaByliss-garantieplan.

      Dit beloven wij:

    • Garantie tegen fabricagefouten en gebreken (gedurende de periode die vermeld staat op de verpakking) op álle door BaByliss Nederland verkochte apparaten;

    • Een garantietermijn van minimaal 2 jaar, maar veelal langer: 3 tot 5 jaar;

    • Omruilgarantie: producten worden volledig vervangen voor hetzelfde of een gelijkwaardig product, mits deze voldoen aan de voorwaarden en binnen de garantietermijn vallen;

    • Defecte onderdelen of accessoires bij fabricagefouten te vernieuwen.

      Heb je het product in onze webshop gekocht?

    • Dan kun je jouw garantie via het garantieformulier op onze website claimen. Het formulier kun je hier vinden: garantieformulier. Nadat je het formulier hebt ingevuld zullen wij jouw aanvraag in behandeling nemen. Als jouw aanvraag is goedgekeurd ontvang je van ons hetzelfde of een vervangend, gelijkwaardig product. Als jouw aanvraag wordt afgekeurd ontvang je daarover altijd bericht.

      Heb je het product bij een andere verkoper gekocht?

    • Ga dan met jouw product en het originele aankoopbewijs terug naar de winkel waar je het product gekocht hebt;

    • BaByliss Nederland werkt samen met geautoriseerde winkels, zoals Bol.com, Coolblue en MediaMarkt. Met hen zijn er afspraken gemaakt over de garantie. Dit betekent dat een defect product dat binnen de garantieperiode en voorwaarden valt direct geruild kan worden voor hetzelfde of een vervangend, gelijkwaardig product bij de verkoper;

    • Belangrijk: de verkoper heeft het product en een originele aankoopbewijs nodig om het product te kunnen ruilen.

      De garantie is niet van toepassing wanneer er sprake is van:

    • Onjuist gebruik van het apparaat;

    • Normale slijtage;

    • Een ontbrekende kopie van het originele aankoopbewijs;

    • Een product dat niet bij een geautoriseerde wederverkoper aangeschaft is.

      Is een opzetstuk of een ander los onderdeel stuk?

    • Defecte of kwijtgeraakte opzetstukken en losse onderdelen zijn verkrijgbaar via Fiyo.

    • Heb je nog vragen over het garantieplan? Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Bel 030 221 96 30 of gebruik ons contactformulier. De klantenservice is maandag t/m donderdag bereikbaar van 8:30 – 17:00 uur en vrijdag van 8:30 – 15:30 uur.